Menu
Zoek
Contact

Privacyverklaring

ARTIKEL 1: ALGEMEEN

1.1 DELA respecteert jouw privacy

DELA hecht veel belang aan jouw privacy en wenst (jouw) persoonsgegevens op een wettelijke, eerlijke en transparante manier te verwerken. Wij behandelen jouw gegevens geheel in overeenstemming met de toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring wordt uitgelegd hoe DELA persoonsgegevens over jou verwerkt. Deze Privacyverklaring is van toepassing op alle persoonsgegevens die DELA verwerkt. Het kan gaan om persoonsgegevens van jou als verzekeringnemer, verzekerde, begunstigde, verzekeringstussenpersoon, klant bij een DELA Uitvaartondernemer, bezoeker op onze websites, sollicitant, leverancier enz.

1.2 Wie is DELA?

DELA is dé uitvaartspecialist in België die actief is op het vlak van verzekeren en het verzorgen van uitvaarten.

Onder DELA wordt verstaan in deze privacyverklaring (i) DELA Natura- en Levensverzekeringen N.V. – Belgisch bijkantoor (ondernemingsnr. 0665.931.229) gevestigd te Noorderplaats 5 bus 2 te 2000 Antwerpen, bijkantoor van DELA Natura- en Levensverzekeringen N.V., vennootschap naar Nederlands recht (KvK-nummer 17078393), gevestigd te Oude Stadsgracht 1, 5611DD Eindhoven, NL, toegelaten voor Tak 21 levensverzekeringen onder codenummer 2864 (hierna “DELA Verzekeringen België”); én DELA Holding Belgium N.V. (ondernemingsnr. 0464.914.763), gevestigd te Noorderplaats 5, bus 2, 2000 Antwerpen (hierna “DELA Holding Belgium”).

Tot DELA Groep (zie Artikel 7.1) behoort eveneens DELA Coöperatie U.A., gevestigd te 5611 DD Eindhoven (Nederland), Oude Stadsgracht 1 (hierna “DELA Coöperatie”).

Deze Privacyverklaring betreft in hoofdzaak de verwerking van persoonsgegevens door DELA Verzekeringen België en DELA Holding Belgium. In Artikel 10 van deze Privacyverklaring vind je meer informatie in verband met de verwerking van persoonsgegevens door DELA Coöperatie.

1.3 Wat zijn persoonsgegevens en wat wordt verstaan onder verwerking van persoonsgegevens?

Een persoonsgegeven is iedere informatie over een geïdentificeerd of identificeerbaar natuurlijk persoon. Het kan gaan om de naam en contactgegevens van een persoon, een geboortedatum, een foto en elk ander gegeven dat gekoppeld is of kan worden aan een natuurlijk persoon, waaronder bijvoorbeeld e-mailadres, telefoonnummer (zelfs het telefoonnummer van op het werk), polisnummer of inlogcode. Onder verwerking van persoonsgegevens wordt elke bewerking of elk geheel van bewerkingen van persoonsgegevens verstaan. Die bewerkingen zijn bijzonder gevarieerd en hebben onder meer betrekking op verzameling, bewaring, gebruik, wijziging, mededeling van deze gegevens tot en met vernietiging.

1.4 Wie is de verantwoordelijke voor de verwerking van jouw persoonsgegevens?

DELA Verzekeringen België is wat betreft verzekeren verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens. DELA Holding Belgium is wat betreft verzorgen (uitvaart, crematie, repatriëring en nabestaandenzorg) verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens. Dit houdt in dat zij de doeleinden en de middelen voor de verwerking zelf bepalen en dat zij verantwoordelijk zijn voor de naleving van de wettelijke vereisten. DELA Coöperatie is wat betreft de activiteiten van de coöperatie en jouw lidmaatschap daarvan verantwoordelijk voor de verwerking van jouw persoonsgegevens.

ARTIKEL 2: WAT ZIJN JOUW RECHTEN MET BETREKKING TOT DE BESCHERMING VAN JOUW PERSOONSGEGEVENS ?

U heeft steeds het recht op inzage in uw persoonsgegevens, op verbetering, beperking of verwijdering ervan. Je hebt tevens het recht op overdracht van jouw persoonsgegevens. Wij zullen aan jouw verzoek tegemoet komen, tenzij jouw verzoek kennelijk ongegrond of buitensporig is.

Wanneer jouw persoonsgegevens verwerkt worden op basis het gerechtvaardigd belang van DELA kan je steeds bezwaar maken tegen die verwerking. Een bezwaar indienen kan door een schriftelijke, gehandtekende en gedateerde melding via e-mail (privacy@dela.be) of per post (DELA ter attentie van de Data Protection Officer, Noorderplaats 5 bus 2 te 2000 Antwerpen), vergezeld van een kopie van jouw identiteitskaart ter identificatie.

Wat betreft het gebruik van jouw persoonsgegevens in het kader van de direct marketing activiteiten van DELA, gebaseerd op het gerechtvaardigd belang van DELA, heb je dus steeds het recht bezwaar te maken.

Indien je uitdrukkelijke toestemming heeft gegeven (bijvoorbeeld wat betreft de verwerking van gezondheidsgegevens, in het kader van de direct marketing activiteiten van DELA), heb je eveneens het recht om deze toestemming in te trekken. De handelingen die DELA vóór deze intrekking heeft gesteld, blijven geldig.

Intrekking van jouw toestemming kan door een schriftelijke, gehandtekende en gedateerde melding via e-mail (privacy@dela.be) of per post (DELA ter attentie van de Data Protection Officer, Noorderplaats 5 bus 2 te 2000 Antwerpen), vergezeld van een kopie van jouw identiteitskaart ter identificatie.

Tenslotte heb je steeds het recht om klacht in te dienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (Drukpersstraat 35 te 1000 Brussel - +32 (0)2 274 48 00).

Mocht je van één van deze rechten willen gebruik maken, laat het ons dan zo specifiek mogelijk weten. Bij het uitoefenen van jouw rechten dient DELA jouw identiteit te kunnen verifiëren om te vermijden dat iemand anders zich voor jou voordoet. Daarom vragen we steeds een kopie van een geldig identiteitsbewijs op. Je kan ons bereiken via e-mail ter attentie van privacy@dela.be of per post op volgend adres: DELA, t.a.v. Data Protection Officer, Noorderplaats 5 bus 2 te 2000 Antwerpen.

ARTIKEL 3: OP BASIS VAN WELKE RECHTSGROND GEBRUIKEN WIJ JOUW PERSOONSGEGEVENS?

Wij verwerken jouw persoonsgegevens alleen als aan één van onderstaande voorwaarden is voldaan.

3.1 De verwerking is noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst

Dit is het geval wanneer jouw persoonsgegevens worden verwerkt voor een van de volgende doeleinden:

  • Om te beoordelen of en onder welke voorwaarden een verzekeringsovereenkomst kan worden gesloten;
  • Om de verzekeringsovereenkomst uit te voeren;
  • Om het saldo te kunnen uitkeren aan de begunstigde;
  • Om te weten of er sociale of fiscale schulden zijn op de nalatenschap;
  • Om het resterend kapitaal te kunnen uitkeren;
  • Om de afkoopwaarde te kunnen uitkeren;
  • Om jouw domiciliëring in orde te brengen;
  • Om jouw polis af te kopen, dan wel stop te zetten;
  • Voor het afhandelen van jouw uitvaartdossier;
  • Om de begraving of crematie te regelen;
  • Om de repatriëringsovereenkomst uit te voeren;
  • Om de overeenkomst wat betreft nabestaandenzorg uit te voeren;
  • Om de overeenkomsten met leveranciers uit te voeren;
  • Om diensten te leveren via platformen waaronder o.a. “Mijn Dela”, “Before you go”, “Safe in heaven”, “In gedachten”.

3.2 De verwerking is noodzakelijk om te voldoen aan wettelijke verplichtingen

Het gaat om wettelijke verplichtingen die voortvloeien uit onderstaande wetgevende bepalingen:

  • De verzekeringswetgeving en de wetgeving over verzekeringsdistributie;
  • De wettelijke verplichtingen uit de antiwitwaswetgeving en in het kader van terrorismebestrijding;
  • Wetgeving omtrent boekhoudkundige verwerking van de verrichtingen;
  • Wetgeving omtrent rapporteringsverplichtingen aan administratieve overheden;
  • Wetgeving omtrent de beheersing van de risico’s;
  • Regelgeving omtrent de behandeling van klachten;
  • Wetgeving omtrent de rapportering aan de toezichthouders, waaronder de FSMA (Financial Services and Markets Authority), de NBB (Nationale Bank van België), de DNB (De Nederlandsche Bank) en de Gegevensbeschermingsautoriteit;
  • De fiscale wetgeving;
  • Regelgeving omtrent de verplichting om vragen van de gerechtelijke overheden te beantwoorden (politie, parket, enz.);
  • Wetgeving omtrent slapende fondsen;
  • Decreet op de lijkbezorging.

3.3 De verwerking is noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen

Zo worden jouw persoonsgegevens verwerkt op basis van die rechtsgrond met het oog op de volgende doeleinden:

  • De uitoefening en de verdediging van de rechten van DELA, bijvoorbeeld bij geschillen. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit de vrijwaring van haar rechten;
  • Bedrijfsbeveiliging (camerabeelden, en maatregelen in het kader van cyberriskdetectie en -bestrijding). Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het verzekeren van de bedrijfsbeveiliging;
  • De bezoekersregistratie en toegangscontrole. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het verzekeren van de bedrijfsbeveiliging;
  • Het informeren van bestaande klanten van DELA Verzekeringen België over gelijkaardige producten en diensten van DELA Verzekeringen België. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het ontwikkelen en uitvoeren van haar direct marketing activiteiten;
  • Het contacteren van betrokkenen om de ontvangst van opgevraagde documenten te controleren. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het controleren van de ontvangst van verzonden documenten in het kader van haar marketing activiteiten;
  • Het verzenden van e-mails die niet kaderen binnen de uitvoering van een overeenkomst aan bemiddelaars in het netwerk van DELA. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het kunnen onderhouden van een goede samenwerkingsrelatie met haar netwerk van bemiddelaars;
  • Het uitvoeren van een kwalitatief NPS onderzoek. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het verbeteren van haar producten en diensten;
  • Het uitwerken van een incidentenregister. Het gerechtvaardigd belang van DELA bestaat uit het opvolgen van incidenten om de veiligheid en integriteit te kunnen waarborgen;
  • Bij jouw bezoek aan onze website verwerken wij geen persoonsgegevens zonder jouw voorafgaande toestemming. Wij verwerken zonder jouw expliciete toestemming wel volledig anonieme bezoekersstatistieken, waarvan de gegevens niet aan jou als persoon teruggekoppeld kunnen worden.

3.4 De verwerking is gebaseerd op jouw toestemming

De verwerking van jouw persoonsgegevens wordt uitgevoerd op basis van jouw toestemming in het kader van:

  • De verwerking van jouw gezondheidsgegevens;
  • Het vaststellen van jouw klikgedrag op onze websites. Op basis van IP adres en klikgedrag wordt jouw bezoek gekoppeld aan jouw voorkeuren zodat je gerichte boodschappen ontvangt;
  • Direct marketing, voor zover toestemming vereist is (bijvoorbeeld het aanbieden van enige product of dienst van DELA indien je nog geen klant bent);
  • Het bijhouden van uw curriculum vitae en eventuele assessment. voor het aanleggen van een wervingsreserve;
  • Het beantwoorden van informatieaanvragen en het verzenden van opgevraagde documenten aan de betrokkene;
  • Het informeren van de betrokkene over alle producten en diensten van de DELA groep;
  • De inschrijving van een betrokkene voor een infoavond of een herdenkingsplechtigheid in een uitvaartcentrum.

ARTIKEL 4: WAAROM VERWERKEN WIJ JOUW PERSOONSGEGEVENS?

DELA verzamelt en verwerkt jouw persoonsgegevens voor diverse doelen. DELA zal per doel alleen de daarvoor noodzakelijke persoonsgegevens verwerken.

4.1 Omwille van welke doelen worden jouw persoonsgegevens verwerkt?

Het gaat om volgende doelen:

  • Om je te kunnen identificeren, om contact met je te kunnen opnemen, om je te adviseren, om je informatie toe te sturen;
  • Om te beoordelen of en onder welke voorwaarden een overeenkomst kan worden afgesloten
  • Om diensten te verlenen die samenhangen met overlijden;
  • Het vergroten van klantenbestand en het beheer van onze klantenrelaties;
  • Het bestrijden van fraude;
  • Om de toepasselijke wetgeving te kunnen naleven (zoals bijvoorbeeld in het kader van anti witwas, boekhouding en fiscale verplichtingen);
  • Om de noodzakelijke controles te kunnen uitvoeren (onder andere in het kader van opsporing en voorkoming van fraude);
  • Om klachten / complimenten te kunnen behandelen;
  • Om het aanbod van DELA te laten afstemmen op de noden van haar klanten, kan DELA jouw persoonsgegevens analyseren;
  • Optimaliseren van onze websites;
  • Kwaliteitsmonitoring, door onder andere telefoon- en chatgesprekken te bewaren;
  • Om geleverde goederen of diensten te kunnen betalen.

4.2 Wat gebeurt er met telefoon- en chatgesprekken?

Zakelijke telefoon- en chatgesprekken kunnen door ons worden bewaard. Dit doen wij omwille van kwaliteitsmonitoring. Om onze dienstverlening en daarmee de kwaliteit van onze service te optimaliseren, doen wij aan kwaliteitsmonitoring. Ook kunnen wij hiermee aantonen dat wij voldoen aan wet- en regelgeving. Een voorbeeld is de informatieverplichting die wij op grond van de privacyregelgeving tegenover jou hebben. De gesprekken worden niet langer bewaard dan nodig is voor zorgvuldige naleving van de wet- en regelgeving. Daarna worden de gegevens vernietigd.

Belangrijk om te weten:

  • Als wij jouw gesprek bewaren, dan vertellen wij jou dit tijdens het gesprek;
  • Wij gaan integer en zorgvuldig om met bewaarde gespreksbestanden;
  • Wij gebruiken de gesprekken niet voor andere doelen dan de hierboven genoemde;
  • De bestanden worden niet aan derden verstrekt, tenzij dit verplicht is op grond van wet- en regelgeving.

4.3 Op welke andere manier verkrijgen wij jouw persoonsgegevens?

DELA verwerkt soms publieke persoonsgegevens. Hieronder verstaan we persoonsgegevens die publiekelijk beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld publicaties in het Belgisch Staatsblad, persoonsgegevens die je zelf beschikbaar hebt gesteld op een openbare bron (social media).

DELA kan ook jouw persoonsgegevens ontvangen via andere dan jij zelf. Bijvoorbeeld doordat je als begunstigde bent opgenomen in een verzekeringsovereenkomst. Bijvoorbeeld door, in het kader van de ondersteuning van (direct) marketing acties, jouw persoonsgegevens aan te kopen van bedrijven die zelf verantwoordelijk zijn voor de rechtmatige verzameling van jouw persoonsgegevens.

ARTIKEL 5: HOE GAAN WE OM MET JOUW GEZONDHEIDSGEGEVENS?

DELA Verzekeringen België vraagt van jou als kandidaat-verzekerde een aantal gezondheidsgegevens. Voor de verwerking van jouw gezondheidsgegevens hebben wij jouw uitdrukkelijke toestemming nodig.

5.1 Waarom vragen we jouw gezondheidsgegevens op?

Wij vragen jouw gezondheidsgegevens op in het kader van de beoordeling, het afsluiten en de uitvoering van de verzekeringsovereenkomst. Jouw gezondheidsgegevens worden verwerkt voor de beoordeling of en onder welke voorwaarden de verzekeringsovereenkomst kan worden gesloten, voor de bepaling van het te verzekeren risico (bepaling hoogte premiebepaling, eventuele wachttijd, alternatief voorstel), voor de uitkering van het verzekerd kapitaal bij overlijden, om bij overlijden na te gaan of jouw gezondheidstoestand op het moment van het aangaan van de verzekeringsovereenkomst naar waarheid werd meegedeeld en voor het behandelen van mogelijke geschillen.

5.2 Wie ontvangt jouw gezondheidsgegevens nog?

Uitsluitend de personen binnen DELA die belast zijn met het proces met betrekking tot jouw gezondheidsgegevens ontvangen jouw gezondheidsgegevens. Daarnaast worden uw gezondheidsgegevens uitsluitend verstrekt aan de raadgevende geneesheren, de persoon die in het kader van een geschil kennis dient te nemen van jouw gezondheidsgegevens (bijvoorbeeld een advocaat), andere personen die noodzakelijk over jouw gezondheidsgegevens moeten kunnen beschikken.

5.3 Toestemming en het intrekken ervan

Voor de verwerking van jouw gezondheidsgegevens hebben wij jouw uitdrukkelijke toestemming nodig. J e hebt als Verzekerde het recht om jouw uitdrukkelijke toestemming in te trekken. Dit zou mogelijk een impact kunnen hebben op de verdere uitvoering van de verzekeringsovereenkomst en kan er bijvoorbeeld toe leiden dat jouw deel van de verzekeringsovereenkomst afgekocht dient te worden. De handelingen die DELA vóór deze intrekking heeft gesteld, blijven geldig.

Intrekking van jouw toestemming kan door een schriftelijke, gehandtekende en gedateerde melding via e-mail (privacy@dela.be) of per post (DELA ter attentie van de Data Protection Officer, Noorderplaats 5 bus 2 te 2000 Antwerpen), vergezeld van een kopie van jouw identiteitskaart ter identificatie.

ARTIKEL 6: OP WELKE WIJZE BESCHERMT DELA JOUW PERSOONSGEGEVENS?

DELA heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om jouw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking.

DELA heeft een informatiebeveiligingsbeleid vastgesteld en met inachtneming daarvan fysieke en elektronische maatregelen getroffen.

ARTIKEL 7: WIE ONTVANGT JOUW PERSOONSGEGEVENS NOG?

7.1 Doorgifte binnen de DELA Groep

Wij kunnen jouw persoonsgegevens doorgeven binnen alle juridische entiteiten die direct of indirect gecontroleerd worden door de Nederlandse vennootschap DELA Coöperatie. Al deze juridische entiteiten hierna tezamen genoemd “DELA Groep”.

Deze doorgifte kan kaderen in de uitvoering van de met jou afgesloten overeenkomst of waarbij je noodzakelijk bent betrokken.

7.2 Doorgifte buiten de DELA Groep

In drie situaties delen wij jouw persoonsgegevens met andere organisaties;

  • indien noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst die wij met jou hebben afgesloten of waarbij je noodzakelijk bent betrokken;
  • om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen (bijvoorbeeld fiscale verplichtingen);
  • wanneer je in het kader van het online proces overgaat tot het digitaal ondertekenen van documenten.

7.3 Doorgifte buiten de Europese Economische Ruimte

Jouw persoonsgegevens (hierin begrepen jouw gezondheidsgegevens) zullen niet worden doorgegeven aan enige ontvanger die zich buiten de Europese Economische Ruimte bevindt, tenzij dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst. In dit geval zorgt DELA voor passende waarborgen (zoals o.a. het anonimiseren van de persoonsgegevens) en wordt er met de betreffende partner een modelcontract getekend van de Europese Commissie waardoor deze gehouden wordt aan de strenge eisen die door Europa opgelegd worden. Enkel onder die strikte voorwaarden zullen jouw persoonsgegevens verwerkt worden.

7.4 DELA verkoopt of exploiteert persoonsgegevens niet commercieel aan derden

DELA zal jouw persoonsgegevens niet verkopen, noch verhuren, verdelen of anderszins commercieel ter beschikking stellen aan derden, behalve zoals beschreven in deze Privacyverklaring of tenzij met jouw voorafgaande toestemming.

ARTIKEL 8: HOELANG BEWAREN WIJ JOUW PERSOONSGEGEVENS?

DELA bewaart jouw persoonsgegevens niet langer dan noodzakelijk voor de verwezenlijking van de doelen waarvoor jouw persoonsgegevens worden verwerkt, en in elk geval zo lang als specifieke regelgeving vereist, onder meer in het licht van de wettelijke verjaringstermijnen (bepaalde vorderingen uit levensverzekeringen verjaren slechts na 30 jaar).

ARTIKEL 9: Contactgegevens DELA en overige informatie

Je kan jou schriftelijke verzoeken dan wel vragen m.b.t. privacy gerelateerde zaken sturen aan:

DELA T.a.v. de Data Protection Officer Noorderplaats 5 bus 2 2000 Antwerpen Of via e-mail ter attentie van privacy@dela.be

Je bent tevens gerechtigd een klacht in te dienen over het gebruik van jouw persoonsgegevens bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (www.gegevensbeschermingsautoriteit.be).

ARTIKEL 10: DE VERWERKING VAN PERSOONSGEGEVENS DOOR DELA COÖPERATIE

Wanneer je lid bent van DELA Coöperatie, worden jouw persoonsgegevens tevens verwerkt door DELA Coöperatie, verwerkingsverantwoordelijke.

DELA Coöperatie heeft als doel (i) haar leden met raad en daad bij te staan zodat zij hun toekomst zo zorgeloos mogelijk tegemoet kunnen zien; (ii) voor haar leden en medeverzekerden een waardige en betaalbare uitvaart te waarborgen; (iii) de reputatie van de levensverzekeringsmarkt en die van het uitvaartwezen te bevorderen; en (iv) het verrichten van al hetgeen met het hiervoor genoemde verband houdt of daar bevorderlijk voor kan zijn. In het kader van de nastreving van dit coöperatief doel, verwerkt DELA Coöperatie jouw persoonsgegevens voor de volgende specifieke doeleinden:

  • om het ledenbestand van DELA Coöperatie bij te houden en alle administratieve verplichtingen rond jouw lidmaatschap te voldoen;
  • om uitvoering te geven aan jouw lidmaatschap bij DELA Coöperatie;
  • om je te informeren over de activiteiten van DELA Coöperatie (via post, e-mail, andere);
  • om je op de hoogte te houden van voordelen verbonden aan het lidmaatschap van DELA Coöperatie (via post, e-mail, andere);
  • om je intekening op de voordelen van DELA Coöperatie administratief af te handelen.

De rechtsgrond voor de verwerking is hetzij (i) de uitvoering van jouw lidmaatschapsovereenkomst met DELA Coöperatie (vb. ledenadministratie, lidmaatschapsinformatie, administratie van ledenvoordelen, het verstrekken van informatie omtrent DELA Coöperatie en de eraan verbonden voordelen, enz.), hetzij (ii) je toestemming (vb. marketing). Je hebt het recht jouw toestemming te allen tijde kosteloos in te trekken, zonder dat dit afbreuk doet aan de rechtmatigheid van de verwerking op basis van de toestemming vóór de intrekking daarvan.

Het verstrekken van jouw identiteitsgegevens (naam, voornaam, adres) is (contractueel en wettelijk) verplicht in het kader van ledenadministratie van de coöperatie. Het staat je vrij om meer of andere persoonsgegevens al dan niet aan DELA Coöperatie mee te delen.

Jouw persoonsgegevens kunnen worden gedeeld met derden zoals beschreven in Artikel 7 van deze Privacyverklaring.

Jouw persoonsgegevens worden door DELA Coöperatie bewaard zolang je lid blijft van DELA Coöperatie. Persoonsgegevens van ex-leden worden uit onze bestanden verwijderd binnen [drie (3)] maanden na het einde van jouw lidmaatschap.

Je beschikt over de rechten zoals beschreven in Artikel 2 van deze Privacyverklaring.

De contactgegevens van de Data Protection Officer van DELA Coöperatie zijn de volgende:

Postbus 522, 5600 AM, Eindhoven of functionarisgegevensbescherming@dela.org.

ARTIKEL 11: WIJZIGINGEN

DELA kan deze Privacyverklaring aanpassen. De meest recente versie vindt u altijd op www.dela.be/nl/juridische-informatie/privacyverklaring. Als je meer informatie wenst over privacy in het algemeen kan je terecht op de website van de Belgische Gegevensbeschermingsautoriteit (zie www.gegevensbeschermingsautoriteit.be).

Copyright oktober 2022, DELA