Aanmelden bij MijnDELA

In MijnDELA kunt u:

  • Uw persoonlijke gegevens beheren
  • Uw polis beheren (adreswijziging, begunstigden beheren, kind(eren) bijschrijven, ...)
  • Uw financiële gegevens raadplegen en wijzigen
  • Uw polisaanvraag tussentijds bewaren
  • Uw uitvaartwensen bewaren en beheren
  • Wijzigingsdocumenten downloaden voor uw uitvaartzekering

Wanneer u inlogt met uw e-mailadres zijn enkel uw uitvaartwensen beschikbaar. Voor andere wijzigingen, gelieve in te loggen via elektronische identiteitskaart (eID).

Heeft u een Natura polis? Dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de DELA klantendienst op het nummer 02 800 87 87. Wij helpen u graag persoonlijk verder met het aanpassen van uw (polis)gegevens en adviseren u over de beste manier om uw uitvaartwensen vast te leggen. U kunt een wijziging aan uw polis ook doorgeven door het wijzigingsformulier te gebruiken dat u terugvindt in MijnDELA. Omwille van technische systeemlimieten die we niet kunnen overbruggen, is het voor dit type polis helaas niet mogelijk om zelf aanpassingen aan uw polis te doen of deze te raadplegen in MijnDELA. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak.

Aanmelden via eID

Meld aan via eID en houd uw kaartlezer en elektronische identiteitskaart bij de hand.
Om te kunnen aanmelden, moet u eerst via eID registreren! Uw polis zal zo automatisch gelinkt worden aan uw eID.


Aanmelden bij MijnDELA 

Om uw polis te raadplegen, gelieve aan te melden via elektronische identiteitskaart (eID).


Nog geen MijnDELA aangemaakt?

Registreren bij MijnDELA duurt minder dan een minuut en garandeert toegang tot een waaier van services.

Registreer met e-mail

MijnDELA is tijdelijk buiten gebruik

Door onderhoud is MijnDELA momenteel buiten gebruik. Probeer het later opnieuw.