DELA is een organisatie met ruim 820 werknemers. Wij zijn regelmatig op zoek naar gemotiveerde en enthousiaste collega’s met diverse competenties, achtergronden en ervaringen. Werken bij DELA, dat is werken bij een door waarden gedreven organisatie met een hart voor mensen.
DELA staat voor:
Onze medewerkers zijn het kloppend hart van onze organisatie en daarin willen we graag blijven investeren. Wilt u graag aan de slag bij dé Belgische uitvaartspecialist die als enige werkgever het verzekeren en verzorgen van uitvaarten combineert? Solliciteer dan voor één van onze vacatures.
DELA is uitgeroepen tot World-class Workplace 2022. Dit label, dat wordt uitgereikt door het onderzoekbureau Effectory, betekent dat onze medewerkers onze organisatie bovengemiddeld waarderen op het gebied van medewerkersbevlogenheid en goed werkgeverschap. Bij DELA beseffen we dat we alleen de beste service en zorg aan klanten en families kunnen bieden als onze medewerkers zich betrokken voelen bij hun werk en trots op hun organisatie. Daarom doen we er alles aan om optimale werkomstandigheden te creëren voor onze mensen. Want zij zijn het kloppend hart van onze organisatie.
In juli 2020 haalde DELA een mooie achtste plaats bij de Fopas Awards ‘Learning & Development’.
Je talent ontwikkelen, je loopbaan in handen nemen, in eigen tempo bijleren, … Medewerkers die er werk van willen maken, kunnen rekenen op onze steun. Dat viel ook Fopas op. Het opleidingscentrum voor de verzekeringssector bekroonde DELA Verzekeringen met een achtste plaats op de Learning & Development Awards 2020.
Bij DELA vinden we het belangrijk dat mensen kansen krijgen. Om hun talenten te ontdekken, te ontwikkelen en in te zetten. Professionele groei en tevredenheid op de werkvloer gaan dan ook hand in hand. Daar varen niet alleen onze organisatie en medewerkers wel bij, maar onze klanten.
We bieden al onze medewerkers jaarlijks een intern opleidingsaanbod: de DELA Academy. Ze kunnen ook externe trainingen aanvragen, zoals die van Fopas, Cevora, Kluwer of andere. Onze ambitie voor de toekomst? Onze opleidingen nog meer afstemmen op specifieke afdelingen, teams en medewerkers.
Alle nieuwe medewerkers worden op een hartelijke manier onthaald. Drie dagen lang worden ze ondergedompeld in een warm DELA bad. Ze maken kennis met de BIO-waarden die we als organisatie zo belangrijk vinden: Betrokkenheid, Integriteit en Ondernemerschap. Bovendien leren ze de unieke DELA-cultuur waarin feedback en openheid centraal staan beter kennen en voelen ze zich welkom. Dat blijkt ook uit de tevredenheidsenquête die we elk jaar opnieuw onder de DELAnezen organiseren.
Daarna volgen nog enkele maanden waarin de nieuwe medewerker de kans krijgt om mee te lopen met collega’s uit onze 2 bedrijfstakken: verzekeren en verzorgen. Dit om DELA in al haar facetten te leren kennen en een mooi beeld te krijgen van hoe wij mensen proberen te helpen: voor, tijdens en na een overlijden.
Sophie Geerinck Gwen Gommers Birgit Van Hassel Stephan Arts Mechtilde Holthof
DELA is er voor elkaar. Maar ook voor anderen. Daarom organiseren we onze doe-goed-dagen. Tijdens die dagen nemen we onze maatschappelijke rol op en steken we de handen uit de mouwen om andere mensen te helpen. Collega’s kunnen dan hun vaste werkplek voor een dag inruilen voor een plek in een sociale organisatie. Zo zijn er al heel wat goede doelen die we geholpen hebben in hun dagelijkse werking: Kamiano (Antwerpen), Moeders voor Moeders (Antwerpen), Onder Ons (Sint-Truiden), Coup d’Envoi (Luik), Resto du Coeur (Namen), …
Olivienne Gauvin
Consulent nabestaandenzorg