Menu
Zoek
Contact

Er zijn geen polisgegevens gevonden of niet al mijn polissen worden getoond. Wat nu?

DELA hecht veel belang aan jouw privacy. Daarom zijn de gegevens op MijnDELA volgens de strengste normen beveiligd.

Zo kan het voorkomen dat er in jouw geval voor een bepaalde reden jouw polis(sen) niet (allemaal) herkend wordt(en).

Door het aanmelden met itsme of eID geef je toestemming voor het ophalen van bepaalde gegevens uit deze toepassing. Die gegevens vergelijken we met de gegevens die we van jou hebben op de polis. Enkel wanneer wij 100% zeker zijn dat jij deze gegevens mag inkijken, heb je toegang tot jouw polisgegevens.

Krijg je je polis niet te zien? Of niet alle polissen waarvan jij de verzekeringnemer bent?
Dan vragen wij je vriendelijk contact op te nemen met onze medewerkers op 02 800 87 87. Wij kijken graag samen met jou hoe we dit kunnen oplossen.

Beschik jij over een DELA Natura-polis? Dan lukt het ons, wegens technische limieten, helaas niet om jou je polisgegevens te tonen in MijnDELA. Wij verontschuldigen ons voor dit ongemak. Bij vragen en eventuele wijzigingen kan je ons altijd telefonisch op 02 800 87 87 of via hier contacteren. We helpen je graag verder. Meer informatie over jouw Natura- polis kan je hier terugvinden.

Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Wij helpen je graag.

Neem contact op